!!! CONCURS !!!

Dragi cititoare,

pentru ca martie este luna femeii si coincide cu venirea primaverii si maratonul nostru impotriva kilogramelor in plus, v-am pregatit o surpriza!

Incepand de astazi si pana in ultima zi a lui martie, va invit sa participati la concursul organizat cu ajutorul editurii “Paralela 45“, in urma caruia, prin tragere la sorti, cele trei castigatoare desemnate, vor primi cate o carte “Retetele Dukan” semnata Pierre Dukan, din colectia de “Carti Practice” a editurii “Paralela 45“.

Tot ce trebuie sa faceti, pentru a va inscrie in concurs, este sa lasati un comment pe pagina acestui articol, cu numele, adresa de mail, si o scurta poveste despre experienta voastra cu dieta – cand ati inceput, cat timp ati tinut sau daca inca mai tineti, cat ati slabit, etc.

In prima zi a lunii aprilie (si nu, nu e pacaleala) vom desemna cele trei castigatoare si le vom anunta pe mail, pentru a ne putea trimite datele de contact complete. Cartile se vor expedia prin Posta Romana.

Va urez mult succes si stati pe aproape pentru ca mai urmeaza si alte concursuri!

Precizari: nu se accepta decat comentariile inscrise pe pagina de concurs. Data limita a inscrierii este 31.03.2012 ora 00:00.

http://www.edituraparalela45.ro

This entry was posted in Uncategorized and tagged , . Bookmark the permalink.

32 Responses to !!! CONCURS !!!

  1. Roze Chira says:

    Salut! Am tinut dieta Dukan si am slabit 11 kg. Am inceput in Mai si in August aveam cu 11 kg mai putin, de la 73 la 62, eram foarte fericita pentru ca ma felicita toata lumea. Cum am tinut cura? Am citit cartea si am tinut-o cam in proportie de 80% pana cand mi-am atins scopul :)) am invatat multe din carte, stiu acum de ce ma ingras, ce trebuie sa mananc ca sa slabesc, sunt sfaturi si explicatii generale nu numai din perspectiva “Dukan” As fi vrut sa slabesc mai mult dar pur si simplu m-am plictisit sa mananc aceleasi lucruri sau sa gatesc. Si de aici a urmat cea mai grea perioada… mentinerea, e foarte greu cand te simti bine cu tine sa reusesti sa te abti sa mananci ce vrei pentru ca teoretic nu mai trebuie sa tii dieta. N-am facut fata, am fost in vacanta, mi-am facut de cap, m-am intors cu 4 kg in plus, nu era mult avand in vedere ca 10 zile am mancat mereu ce am vrut, a venit iarna si acum in Martie am ajuns inapoi la 70kg. Practic de la faza a3a am trecut la nimic, constienta fiind ca o sa pun la loc. Nu sunt foarte trista pentru ca stiu ce am de facut daca vreau sa slabesc… voi tine din nou dieta Dukan, sau voi incerca sa mananc mai mult conform principiilor ei si voi face mai multa miscare.

  2. Mona Gurmandona says:

    Am inceput dieta Dukan in noiembrie si am slabit intr-o luna 7 kilograme, apoi a venit Craciunul si mi-a fost greu sa o tin ca la carte…totusi nu m-am ingrasat mult si dupa sarbatori am revenit la greutatea de dupa dieta. Mi se pare foarte usor de tinut avand in vedere ca poti manca oricand ti-e foame. Iar dupa ce poti manca si legume este chiar un regim sanatos. Vreau sa incep iar dieta pentru a ajunge la greutatea optima pentru o persoana de talia mea:).

  3. alexandra says:

    Felicitari primelor 2 concurente pentru curaj si va tin pumnii!

  4. Cristina Bucur says:

    Buna, si felicitari pentru ideea acestui concurs! Si pentru ideea de a crea acest site!
    Sunt fericita mamica a unui baietel de 10 luni, dar si trista posesoare a multor kilograme!
    Am inceput dieta Dukan la mijlocul lui februarie. Dupa 7 zile de atac, ajunsesem de la 72 de kilograme la 69. Acum navighez in faza croaziera, momentan am ajuns la 67. Sper sa reusesc sa topesc tot mai multe.
    Imi place dieta Dukan pentru ca nu iti impune o anume cantitate. E putin mai greu la inceput, dar deja cand vin legumele, totul pare mai usor! Cred ca e un regim sanatos, ma simt foarte bine de cand am inceput dieta.
    Un lucru foarte important, pe care inainte il neglijam: cantitatea de apa. De cand sunt atenta sa beau cei minim 1.5 litri, ma simt mult mai vioaie.
    Mi-ar prinde bine un plus de creativitate pentru meniul de zi cu zi!
    Felicitari tuturor celor cu vointa, care tin dieta Dukan!
    Cristina

  5. alexandra says:

    Tine-te tare Cristina pentru ca sigur o sa reusesti! Daca stim un lucru despre acest regim, este faptul ca functioneaza intotdeauna, fara exceptii!

  6. Nastase Mioara Marilena says:

    Buna ! Ma bucur sa aud ca sunt foarte multe persoane ce urmeaza sau au urmat dieta Dukan .De aceasta dieta am auzit de foarte putin timp si m-am hotarat sa o incerc .Am inceput dieta pe 28 .02 2012 ,iar in decurs de 7 zile am slabit aproape 5 kg(in faza de atac) acum sunt in faza de croaziera ,perioada in care nu am mai slabit nici un gram .Nu imi este greu sa tin dieta ,dar meniul e destul de fad ,chiar daca alternez 2/2 PL-PP.
    As avea nevoie de idei in special la retetele pe baza doar de proteine ,sau chiar de un meniu zilnic. Creativitatea si imaginatia mea sunt ffffoarte limitate ,deja m-am plictisit de banala friptura simpla sau cu legume .
    Mult succes in continuare celor care tin aceasta dieta si felicitari celor care au tinut-o si au reusit sa slabeasca .Tineti-o tot asa !
    MIOARA

  7. alexandra says:

    Mioara, iti doresc succes in continuare cu dieta! Eu mai combin carnea destul de des si cu ciuperci. Am mancat de ex zilele trecute ciuperci cu ficatei de pui si sos de iaurt cu usturoi (un fel de mujdei) si au fost super!Mai ales daca pui si niste patrunjel…In rest, imi mai place sa fac burgeri de vita (din carne de vita 100%) cu cate o felie de branza topita light si castravete murat, sau ciuperci la cuptor…

  8. Andreea Radu says:

    Buna seara. Hop si eu cu cateva cuvinte… Am inceput Dukan-ul in ianuarie si de atunci si pana acum am slabit sapte kilograme. Mai am inca jumatate de luna de croaziera, dar se pare ca stagnez. De vreo douazeci de zile, asa. :P Totusi, chiar daca atat a fost sa fie si n-am sa mai scad, sunt multumita, zau! :)

    Alexandra, multumesc pentru ca gazduiesti concursul si pentru ca ne esti sursa de inspiratie. Fetelor, spor la slabit si bafta la concurs!

  9. elena says:

    FELICITARI CELOR CARE AU SLABIT> SI SUCCES PE MAI DEPARTE>SI EU AM INCEPUT PE !( FEBRUARIE SI PANA ACUM AM DAT JOS DOAR 2 KG> DE 2 SAPTAMANI STAU PE LOC>ESTE ADEVARAT CA SUNT OPERATA DE TIROIDA_HIPOTIROIDA>DACA STIE CINEVA PE LANGA ACEASTA DIETA CE MEDICAMENTE PENTRU SLABIT SUNT BUNE>

    • alexandra says:

      Buna Elena, stagnarea este posibila atunci cand nu ai respectat intcmai dieta, sau cand corpul incepe sa se obisnuiasca cu ea. Si eu am avut unele perioade lungi de stagnare, dar in final tot am slabit, chiar daca intr-un ritm mai lent. In privinta pastilelor de slabit, nu iti recomand sa le folosesti, mai degraba iti recomand sa consumi 2-3 cani de ceai verde, sau daca ai stomacul rezistent, ceai verde Sanye (se gaseste in plafar, nu stiu daca se scrie chiar asa) insa acesta are un efect laxativ mai puternic…Mult succes in continuar cu dieta!

  10. Sanda Marcu says:

    Am inceput dieta de 4 sapt si am slabit 5 kg (de la 71.5 la 66.5). Sper la vreo 7-8 in total. Ma simt foarte bine si in plus fac si sport de 3 ori/sapt. Nu am mancat insa nimic dulce pana acum si astept consolidarea.

  11. Daniela says:

    Buna,
    am inceput dieta Dukan acum 4 zile. Am dat jos deja 3 kg.
    Nu o consider o dieta foarte usoara, mai ales pentru pofticioase ca mine, dar nu e imposibil de tinut.
    Singura mea problema este lipsa dulciurilor, dar am observat aici in site ca exista cateva retete minunate pentru deserturi, pe care o sa le incerc si eu.
    In acelasi timp m-am lasat si de fumat (cam de 7 zile) si se pare ca regula cu “daca te lasi de fumat de ingrasi”, nu e chiar valabila:) Cel putin nu pentru o “dunkanita”.
    Sunt foarte fericita ca am luat aceste doua decizii minunate si evident ma simt excelent.
    Succes tuturor!

    • alexandra says:

      Oau, felicitari! 3 kg intr-un timp atat de scurt e chiar super! Daca ti-e pofta de ceva dulce iti recomand sa incerci ceva, pentru ca desi iti pot ingreuna procesul de slabire un pic, e mult mai bine decat sa dai iama in dulciuri atunci cand nu mai rezisti…Si eu sunt foarte pofticioasa si gatind aceste retete am reusit sa ma tin pe linia de plutire…Mult succes in continuare!

  12. Andreea says:

    Buna,
    Si eu am inceput dieta de curand, acum 4 zile. Nu m-am cantarit inca, astept finalul primei etape, insa sotul meu deja a spus ca am mai slabit un pic. Acest lucru mi-a dat speranta, pentru ca, desi am crezut ca fi usor prima etapa, e al naibii de grea. Eu gatesc in fiecare zi pentru baietelul meu de 1 an, pentru mine si pentru sotul meu (care nu trebuie sa tina dieta si mananca de toate).
    Dar sunt fericita ca ma sustine.
    Astept cu nerabdare sa ajung la etapa a doua.
    Succes tuturor!!!

  13. Oana says:

    Buna,
    Tin sa precizez ca nu tin de mult dieta. Am inceput pe data de 1 martie, Deci am 19 zile si sunt in croaziera.
    In cele 10 zile de atac am slabit 5 Kg. Deja am renuntat la o parte din haine. Nu este o dieta greu de tinut. In schimb am foarte des pofta de ceva dulce. Am tot incercat sa pacalesc pofta cu bomboane dukan, cu fursecuri dukan, dar nimic. Si culmea inainte de dieta nu prea mancam dulce. Oricum voi rezista eroic caci mi-am planit sa dau jos 20 kg pentru ca la anu` am nunta.

    • alexandra says:

      Felicitari Oana, ai slabit foarte bine! cred ca nunta poate fi un motiv destul de bun sa te tii de treaba..neaparat insa, dupa ce slabesti, sa tii consolidarea corect pentru ca iti spun din proprie experienta ca atat timp cat o tii corect, totul e bine, insa daca te abati, cum am facut eu de Sarbatori, nu mai functioneaza..desigur, putem reveni intotdeauna pe linia de plutire, dar e mai bine sa nu ajungem acolo de la bun inceput…Eu mi-am potolit foarte bine pofta de dulce cu aceste retete, chiar daca nu se apropie de clasicele prajituri. Important este sa stii ca daca vreodata cedezi, cea mai buna atitudine este sa treci peste incident si sa continui ca si cum nimic nu s-a intamplat. Exista riscul sa stagnezi un pic, dar vei slabi in continuare…mult succes!

  14. viorica ichim says:

    Sunt Viorica, am 34 de ani, adica in aprilie fac aceasta frumoasa vasta:) daca ar fi ma ma iau dupa intrebarile de pe forumul oficial dukan, mereu am fost la 58-60kg. cand am ramas insarcinata in 2005 aveam 63kg, la 163 inaltime si chiar planuiam sa slabesc:) m-am considerat intr-un final o norocoasa ca dupa 9luni am pus doar 12kg pe sarcina. in concluzie aveam 75kg. dar bucuria kilogramelor nu a durat f mult ca dupa am ramas cu 70. si tot asa am stat o perioada. am mai urmat ba o dieta ba alta.
    inceputul meu in Dukan a fost pe 15ianuarie 2012. am plecat de la 70kg. a urmat atacul, si acum 23martie sunt la faza de croaziera si am 62kg. dupa niste calcule cel mai probabil merg cu dieta inclusiv in aprilie daca doresc sa ajung la 58-59kg. Ma simt f bine, mananc foarte bine, la inceput o cam gafam cu retele, dar pe parcurs m-am stabilit pe cateva feluri de mancare si este ok. eu tin 5pp/5pl. imi este mai usor sa gatesc odata la 5zile.

    • alexandra says:

      Felicitari! Evolutia ta este foarte buna si ne incurajeaza pe toate sa nu ne dam batute in lupta cu kilogramele…Iti urez succes la dieta si la concurs!

    • Oana says:

      Eu am inceput pe 1 martie anul curent, dupa cum am specificat mai sus. De cand am trecut la croaziera, parca imi este mai greu, dau doar 1 kg pe saptamana si tentatia de a manca mai mult de 2 alimente tolerate e destul de mare. Dar sunt perseverenta si nu ma voi opri aici. Dupa chestionarul Dukan, ar trebui sa trec la consolidare pe la jumatetea lui august. Nu mai este mult!
      Si eu merg tot pe 5pp/5pl. Imi este destul de greu la munca cu mancarea, mai mult iaurt…
      Per total e o dieta care merita incercata…

  15. Miutza says:

    Buna! Sunt Mioara si am devenit dukanita pe 5 septembrie anul trecut. am slabit 14 kg, acum am 57 si sunt in consolidare. Mi-a fost de mare ajutor dieta Dukan, dupa 2 sarcini arat ca inainte de a ma marita :)) n-am fost niciodata o slaba dar ma simt ok asa (am 1.60m). a fost foarte greu cu dulciurile dar pana in consolidare n-am trisat deloc. acum insa, m-am cam plictisit de acelasi meniu si mai gust o data la cateva zile ceva dulce… dar joia ramane sfanta. sper sa ma mentin aici si chiar as incerca si alte retete, poate trec mai usor peste cele 3 luni de consolidare care mi-au mai ramas.
    Spor la slabit tuturor!

  16. Bori Silaghi says:

    Tin dieta din 7 decembrie si am slabit 14 kg. sunt foate multumita si ma simt bine.
    Am citit cartea “Nu stiu sa slabesc” Ma ajutat foarte mult. mai vreau sa slabesc 6 kg.
    Succes tuturor!

  17. Jeni B says:

    am inceput dieta de 2 zile, dupa ce testasem “N” diete, iar la sfatul unei prietene m-am hotarat sa incerc.

  18. oana fechete says:

    buna fetelor,am inceut si eu dieta dukan asta e a 2 zi ,e ok nu e greu de tinut sper pana de paste sa ajung la kg dorite ,cred in aceasta reteta ,au mai tinut-o si niste prietene de-ale mele,va pup si revin cu noi detalii!!!

    • Oana says:

      Fetelor eu am mai dat 2 kg jos. In total 7 kg pana acum. In perioada asta de croaziera e posibil sa stagnati chiar si 2 saptamani iar apoi sa dati intr-o singura zi 2 kg. Ciudat, nu?
      Pentru cele cu posta de dulce, ca mine, recomand Crema de zahar ars (fara zahar :)) ) si prajitura pufoasa cu iaurt . Din ultima puteti face chiar pasca pentru paste.
      Va pup si spor la slabit.

  19. Laura says:

    Buna…sunt in faza de atac de 5 zile, asta fiind ultima si am trisat. A venit colegul meu de apartament cu o prajitura de acasa si am mancat 3 bucatele,aveau ciocolata si zahar.:( ce ma fac? plus ca nu am reusit sa dau jos decat 2 kg…poate nici alea bine. Pana azi am facut totul ca la carte si de 2 zile nu mai dau jos nimic:( Sunt foarte pofticioasa ..poate prea tare si azi chiar nu am mai rezistat, iar acum imi pare rau..

  20. Isabella says:

    pff…eu tin dieta dukan de 3zile sper sa reusesc sa dau jos nu vreau sa ma urc pe cantar pana la sfarsit…ma simt putin cam ametita da banuiesc ca din cauza schimbarii stilului de alimentatie

Lasă un răspuns

