Cheesecake cu lamaie


Aceasta prajitura seamana cu pasca dar mie personal mi se pare muuult mai buna…Desigur, nu are aceeasi consistenta insa este oricum una din cele mai consistente prajituri dukan pe care le-am preparat…Iar ca gust, este grozava!Ingredientele de mai jos merg intr-o tava rotunda de tarta si sunt pentru 2 persoane:

blat – 4 linguri tarate de ovaz

– 1 iaurt mic degresat

– 2 oua

– 2-3 linguri indulcitor praf, esente dupa gust

– 1 lingura lapte praf degresat (am gasit numai online, am luat de la Cafe Magia)

Acest blat se bate bine, se toarna in tava si se da la cuptor 15-20min pana se rumeneste, la foc mediu. Apoi se lasa la racit, timp in care se prepara crema. Crema se toarna in tava peste blat si se da la cuptor 50 min la foc mediu spre mic. Se serveste si calca si rece, dar rece e mai buna…:)

crema – 1 cutie 500gr crema Quark Exquisa cu 0,2% grasimi (se gaseste la Mega Image)

– 1 iaurt mic degresat

– 200ml lapte degresat

– 2 linguri amidon alimenar Gustin (dr. Oetker)

– 2 oua

– 4 linguri indulcitor praf, esenta de lamaie

Acest articol a fost publicat în Retete desert. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

4 răspunsuri la Cheesecake cu lamaie

  1. Sandra zice:

    Buna!este delicioasa prajitura asta, am incercat-o saptamana trecuta (rece intr-adevar este mult mai buna).
    in week-end incerc si biscuitii 🙂

  2. kuki zice:

    pai in ce periada se poate manka

  3. Sandra zice:

    croaziera (faza 2)

  4. elizageambasu zice:

    prajitura f. buna ,am facut-o si eu,cred ca se poate consuma impreuna cu alte dulciur si in a3 a perioada a dietei ? ce ziceti/

Lasă un comentariu